AIDA تورو به خوشبختی میرسونه!

واقعا فروش یک محصول، یکی از سخت ترین کارها است!

حتی اگه محصولت بهترین کیفیت رو داشته باشه…

امروز میخوام آیدا رو بهت معرفی کنم که کمک میکنه محصولت رو به دید بقیه بزاری و اونو بفروشی.

بیا تا بهت بگم!!

نظرشو جلب کن ( Attention )

اول باید کاری کنی که دیده شی و جلب توجه کنی.

راه های زیادی هست!

مثلا تبلیغات کن، یه تیزر گرافیکی خیلی جذاب طراحی کن و توی دید همه بزار، متن های جذاب و کنجکاوگونه بزار و …

زمانی که نظرش جلب شد و تورو دید…

علاقه مندش کن ( Interest )

باید کاری کنی که به محصولاتت علاقه مند بشه…

برای تک تک محصولاتت توضیحات کامل و طراحی زیبا قرار بده.

آموزش رایگان یکی از مهمترین ترفندهایی هست که میتونه بهت کمک کنه!

بیشتر باهاش تعامل داشته باش و سعی کن مطابق سلیقه اش خدمات ارائه بدی…

اینطوری راحت بهت علاقه مند میشه!

اشتیاقشو زیاد کن ( Desire )

خب اینجاس که باید بهش بگی چرا تو از بقیه بهتری، چرا باید از تو خرید کنه!

کیفیت محصولاتت رو بهش نشون بده، کلیپی از نحوه استفاده ازش رو به اشتراک بزار…

باید کاری کنی بهت اعتماد کنه پس حتما نظر بقیه که ازت خرید داشتن رو به اشتراک بزار تا ببینه.

ولی هنوز راهکار اصلی مونده…

اقدام… ( Action )

این مرحله به حدی مهمه، که در آینده یه پست جداگونه براش میزارم…

اقدام، در این مرحله باید تیر نهایی رو بزنی!!

مخاطب رو بترسون: ” آخرین فرصت برای تخفیف طلایی” بهش هدیه، مشاوره یا آموزش رایگان در کنار خرید محصولت بده!

بیا تا یه نمونه از آیدا رو نشونت بدم…

نتفلیکس در هند…

تبلیغ در یوتیوب، چاپ تبلیغات، طرح های جذاب و … (A)

بعدِ جلب توجه، یک ماه به صورت رایگان استفاده از نتفلیکس و آموزش کار باهاش…(I)

نمایش انواع فیلم های متنوع با کیفیت های بسیار زیاد و پخش فیلم بدون تبلیغ (D)

در مرحله آخر هنگام خرید اشتراک، انواع مختلف تخفیف و هدیه های گوناگون(A)

ختم کلام…

زمانی که از آیدا به صورت صحیح و اصولی استفاده کنی، میتونه تورو به اون چیزی که میخوای برسونه.

آیدا روشی هست که توی تمام کسب و کارها کاربرد داره و همه میتونن ازش استفاده کنن…

تا حالا ازش استفاده کردی؟؟؟

 

کسب و کار

AIDAآیدا مارکتینگتبلیغاتدیجیتال مارکتینگسوشال مارکتینگفروش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *